06/03/2018

PHOTO DIARY: FEBRUARY 2018


In February wasn't a busy month for me, but it passed so quickly! From few days there is March, but I still feel like it's February. :) I really can't believe it! Anyway, February was a really good month for me and I took a lot of photos, which you can see below. I hope your February was as good as mine or even better!

W lutym niby nie działo się zbyt wiele (w porównaniu z tym co działo się w styczniu), ale jak zwykle miesiąc mi minął nie wiem kiedy! Dla mnie wciąż jest luty, a nie marzec (zwłaszcza ze w piątek spadł śnieg!). Niemniej, luty był dobrym miesiącem - między innymi dlatego, że zrobiłam naprawdę dużo zdjęć (chyba częściej powinnam wychodzić z domu na spacery - mam nadzieję, że w marcu pogoda będzie temu sprzyjała). Mam nadzieję, że Wasz luty również był dla Was dobrym miesiącem!

1 & 2 Sunny and pretty warm day // 3 &4 Winter came to Aberystwyth
1 i 2 Słoneczny i całkiem ciepły dzień // 3 i 4 Atak zimy w Aberystwyth



Student's life essentials
Studenckie niezbędniki




Fat Thursday - in February it was really difficult to eat clean. 
Tłusty czwartek - w lutym było ciężko trzymać dietę.

This is how life in uni accommodation looks like.
Oto jak wygląda życie w akademiku - pranie samo się nie zrobi.

Meet Eric - the cat I met in February. He's a really nice and cute cat. 
Poznajcie Erica, którego ja poznałam właśnie w lutym. Jest naprawdę uroczym kotem.



 The most delicious polish dumplings I've ever eaten.
To były najpyszniejsze pierogi jakie jadłam w swoim życiu. 
I zarazem pierwsze, przy których pomagałam. :) 



6 comments:

  1. Oj mi także szybko zleciał ten czas mi także wydaję się, że nadal jest luty :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  2. piękne zdjęcia :) PS. też lubię te donuty oreo :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja spędziłem na promocji bloga i w sumie nie wiem kiedy też minoł i niedługo święta . Ahh tyle postów zrobiłem że nawet nie wiedziałem kiedy. Inspirujące zdjęcia.

    ReplyDelete
  4. Piękne widoki. Dla mnie luty był fajnym miesiącem ponieważ mam urodziny w tym miesiacu😉 pozdraiwam

    ReplyDelete
  5. Dużo się działo u Ciebie w ten krótki miesiąc :)
    Super fotki!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. świetny pakiet zdjęć^^ czas szybko płynie

    ReplyDelete