24/10/2015

KILKA SŁÓW O BLOGU


Witam na moim blogu :)
Jako, że to pierwszy post chciałabym przedstawić Wam tematykę bloga. Będzie on głównie o modzie, książkach i fotografii, ale także o podróżach (za wiele ich nie ma, ale dobre i to), kosmetykach i moich kotach.

Modą interesuję się od dziecka. I choć wtedy było to jedynie stwierdzenie czy coś do siebie pasuje (sportowe do sportowych, ładne do ładnych, ale i tak jak patrzę na zdjęcia z tamtych lat zastanawiam się jak mogłam tak wyjść z domu) to dzisiaj biorę to już nieco poważniej. Nie próbuję nawet wyglądać w 100% modnie - noszę to co z obecnych trendów mi się podoba i to w czym czuje się dobrze. Bardzo często można mnie spotkać ubraną w sukienki czy spódniczki i choć niektórzy myślą, że się wtedy wystroiłam to tak naprawdę to jest mój causal.



Z książkami mam lepsze i gorsze czasy. Ostatnio są te lepsze, jednak przez to, że jestem w klasie maturalnej nie mam za wiele czasu, by czytać te książki, które chcę, ale po maturze nadrobię to i przeczytam wszystkie pozycje, które chcę. :) Czytam głównie romanse i książki przygodowe - te gatunki najbardziej mi odpowiadają.


Jeśli chodzi o fotografię to z nią moja przygoda zaczęła się w gimnazjum na zajęciach technicznych, na których to właśnie uczyliśmy się robić zdjęcia. I głównie z tych zajęć pochodzi cała moja wiedza. Jestem trochę freak'iem fotograficznym i najchętniej robiłabym ciągle zdjęcia. I zdjęcia na blogu będą robione telefonem - Sony Xperią Z2 z aparatem 20,7mpx.



Podróże - od małego wyjeżdżam. To bliżej to ciut dalej. W 2013 roku odbyłam rejs żaglowcem Fryderykiem Chopinem z Amsterdamu do Lizbony - relacja wkrótce znajdzie się na blogu. :) Trzy razy do roku latam do Anglii, gdzie mieszkają moi rodzice. I to chyba tyle jeśli chodzi o moje podróże. Ale spokojnie, mam kilka miejsc w Anglii, które chciałabym Wam pokazać.



Jeśli chodzi o sferę beauty to mam całkiem dużą wiedzę na ten temat, jeśli chodzi o moje umiejętności to już zaczynają się schody. Ale myślę, że co nieco przedstawię Wam na blogu :)


Koty - moja mama mówi, że kocią mamą jestem od małego. Możliwe, że coś w tym jest. Pierwszy kot zawitał w moim domu, gdy byłam w 5 czy 6 klasie szkoły podstawowej. Dzisiaj mam dwie najpiękniejsze na świecie kotki bez których nie wyobrażam sobie życia :)

Nabu - obecnie skończyła rok

Lucy - ma obecnie 3lata
To by było na tyle jeśli chodzi o pierwszy post. Mam nadzieję, że mój blog Wam się spodoba i będziecie go regularnie odwiedzać.

Miłego dnia!

8 comments:

  1. Życzę Ci, aby nie brakło Ci zapału. Pisz codziennie i dziel się swoimi przemyśleniami :)

    ReplyDelete
  2. Chętnie będę tu zaglądać. Powodzenia w blogowaniu, zapraszam również do mnie.

    ReplyDelete
  3. Powodzenia w blogowaniu :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja też lubie mode :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetnie się zapowiada! :) Powodzenia w dalszym blogowaniu ;3
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Fajnie zaczynasz ;)
    Świetne zdjęcia i bardzo dobry, przyjemny styl pisania.
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : http://tangledstories314.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Zostałaś nominowana do LBA! Wszystkiego dowiesz się na blogu. ;)
    http://winnymswieciektoryspelniamarzenia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Dodałam i życzę wytrwałości! Też kocham modę jeśli chcesz coś więcej o niej poczytać to zapraszam na The Style Researcher, mój blog o modzie i szukaniu trendów!
    http://thestyleresearcher.blogspot.com/

    ReplyDelete