24/08/2016

SUMMER WEATHER IS BACK


Ostatnimi czasy pogoda w Polsce była dziwna. Nie wiedziałam co ubrać, a gdy już wyszłam z domu okazywało się, że jest jednak cieplej niż myślałam i było mi gorąco. Czułam że lato ma się ku końcowi, ale wakacyjna pogoda wróciła. Myślę, że tegoroczne lato było doskonałe. Było mnóstwo pięknych, słonecznych i gorących dni, więc nie mogło być lepiej. Dzisiaj mam dla Was prawdopodobnie już ostatni wakacyjny outfit. Lubię kombinezony tak samo jak sukienki, bo tak jak w przypadku tych drugich muszę wybrać jedynie jedną część garderoby i dobrać do niej buty i torebkę. Proste, prawda? Mam nadzieję, że cudownie spędzicie ostatnie dni tego lata. :)

Weather in Poland in last days was weird. I felt like summer end, but summer weather is back! I think that weather this summer was perfect. There were a lot of beautiful, sunny and hot days so it couldn't be better! But August comes to the end summer too. So here I'm with maybe last summer outfit in this year. I like jumpsuits as much as I like dresses, because I only have to wear it and choose shoes and bag. Simple isn't it? I hope you great spend last days of summer. :) 












1 comment:

  1. kombinezon super mam taki sam tylko w ciemniejszym odcieniu :))

    ReplyDelete