28/02/2016

ULUBIEŃCY: LUTY

Jako że już drugi miesiąc tego roku dobiega końca przychodzę do Was z moimi ulubieńcami. Są to jedynie dwa filmy, serial, aplikacja i aparat.

Film "Praktykant"

Film ten co prawda obejrzałam już w styczniu, jednak wtedy nie przygotowywałam postu o ulubieńcach, ponieważ zwyczajnie nie nazbierało się ich aż tylu. 
"Praktykant" to przyjemny, lekki film na wieczór. Jako że gra z nim Anne Hathaway, czyli moja ulubiona aktorka oraz Robert De Niro musiałam go obejrzeć. Zwiastun (klik) filmu również bardzo mnie przekonał do jego obejrzenia. Jest to komedia, jednak ja z niej wyciągnęłam nieco więcej - jak dla mnie wyszło, że prawdziwi mężczyźni, dżentelmeni tacy jak główny bohater to już gatunek niemal wymarły, co jest bardzo smutne. Film ten również spodobał się mojemu chłopakowi, co chyba dodaje mu punktów. :) 

Film "Deadpool"


Film ten od samego zwiastunu (klik) zapowiada się na fantastyczną komedię i całkiem ciekawy film. Nie jestem fanką Avangersów, X-manów i innych takich (może dlatego, że wciąż nie widziałam tych filmów mimo że mój chłopak jest nerdem i widział je wszystkie), jednak ten film powalił mnie na kolana. Prześmieszny od samych napisów początkowych aż do samego końca. Widziałam go w Walentynki i sądzę, że na tegoroczne święto zakochanych to był najlepszy wybór. :) Koniecznie musicie go obejrzeć! Ja napewno wrócę do tego filmu, co tylko świadczy o tym, że naprawdę mi się spodobał.

Serial "The 100"


Od razu muszę powiedzieć jedno: uwielbiam ten serial. Chyba jeszcze żaden nie spodobał mi się tak bardzo i w żaden nie wciągnęłam się w takim stopniu jak w ten. Najchętniej obejrzałabym wszystkie odcinki w ciągu jednego dnia. 
Serial ten zaczęłam oglądać z polecenia jednej z vloggerek na YouTube. Razem z moim chłopakiem zaczęliśmy go oglądać i ja wciągnęłam się od pierwszego odcinka. :)
Ziemska cywilizacja została zniszczona przez wojnę nuklearną. Ludzie uciekli w kosmos, by dać Ziemi sto lat na regenerację. Po upływie 97 lat rządzący Arką postanawiają wysłać 100 młodych więźniów, by sprawdzili oni czy na Ziemi da się żyć. Ci jednak bardzo szybko się buntują i odkrywają, że na Ziemi ktoś przeżył (zwiastun). 
Po prostu musicie go obejrzeć!

Spotify i jego playlisty


Playlisty na Spotify to coś cudownego. W lutym postanowiłam posłuchać trochę "starej" muzyki i tak trafiłam na składanki, które zaczynają się od lat 50 i dotarłam już do lat 90. Znalazłam wiele piosenek, które znałam, ale nie znałam ich tytułów. Teraz wszystkie mam dodane do swojej playlisty i już ich nie zgubię! 
Mój profil (klik)


Instax Mini 8


Marzyłam o nim już od dłuższego czasu i nawet zaczęłam na niego odkładać, jednak mój chłopak mnie ubiegł i mi go sprezentował. :) Już zdążyłam zużyć dwa opakowania filmów (czyli 20 kliszy). Uwielbiam robić nim zdjęcia, jednak ma on jeden minus - musi być w miarę ciepło, by wyszły dobre zdjęcia - inaczej wychodzą bardzo jasne jakby prześwietlone. 
Jeśli chcielibyście dowiedzieć się dokładnie co i jak z Instaxem, o filmach i ich cenach to napiszcie w komentarzach a zrobię o tym post.

Zapraszam do obserwowania mnie w moich social media:
Instagram (@lovehugsandoreo)
Tumblr (xbasieqx)
Snapchat: xbasieqx

No comments:

Post a Comment