25/05/2018

WARM, SUNNY DAYS ARE HERE!


Today's look is my favourite one for warm, sunny days. It doesn't matter if you are living in the city or by the sea - it works in both places. I'm a big fan of maxi skirts, but I don't know how it happened that I've got only one. I really like this top - now I really regret that I bought only this one, I should also get the black one. Maybe it's not the best colour for summer but for less warm months would be really good (or for summer nights out). Denim jacket is a must-have for spring and summer and I can't live without it, so if you don't have any yet then you should get it ASAP! :)

Dzisiejszy outfit jest moim ulubionym strojem na ciepłe, słoneczne dni. Nie ważne czy mieszkasz w mieście czy nad morzem - sprawdzi się w obu miejscach. Zdecydowanie jestem fanką spódnic maxi, ale nie wiem jak to się stało, że w mojej szafie jest tylko jedna. Również bardzo lubię ten top i żałuję, że nie kupiłam go również w czarnym kolorze. Co prawda może nie jest to najlepszy kolor na lato, ale na pozostałe miesiące czy na letnie wieczorne wyjście świetnie by się sprawdził. Dżinsowa kurtka to mój must-have na wiosnę i lato! Nie mogę wyobrazić sobie mojej szafy bez niej, więc jeśli wciąż jej nie masz powinnaś się w nią zaopatrzyć tak szybko jak to możliwe! :) 





No comments:

Post a Comment