07/05/2016

PHOTO DIARY: APRIL

Nauka do matur i same matury tak mnie pochłonęły, że zupełnie zapomniałam o poście z serii photo diary. Wybaczcie! Trzy matury mam już za sobą, a kolejne trzy przede mną (rozszerzona geografia, ustny angielski i polski). Obiecuję, że po maturach postów będzie znacznie więcej. 
Przygotowując ten post zerkam jednym okiem na telewizor, w którym leci serial "Kości" (wczoraj sobie przypomniałam, że mam w domu telewizję - ostatnimi czasy siedziałam w książkach i internecie ucząc się do egzaminów). Zamierzam obejrzeć go w całości, gdy matury dobiegną końca. :) A tymczasem zapraszam Was do przejrzenia moich zdjęć z kwietnia, a ja lecę uczyć się geografii! :) 


Mój wynik z próbnej matury z polskiego pozytywnie mnie zaskoczył :) 




Polecacie jakieś miejsca do odwiedzenia w Londynie? Wybieram się tam w lipcu na trzy dni i chcę zobaczyć jak najwięcej miejsc.




Zbliżający się koniec szkoły w kwietniu był bardzo odczuwalny.








Nauka, nauka i jeszcze więcej nauki.



Z moim chłopakiem wpadliśmy na chwilę do salonu gier, by pograć między innymi w cybergaja. 


Lucy postanowiła pouczyć się za mnie do matury.


No i zakończenie roku nadeszło.


Wciąż nie wierzę, że jestem już absolwentką szkoły średniej...


Zapraszam do śledzenia mnie:
- na Instagramie: @lovehugsandoreo
- na Tumbr: @xbasieqx


1 comment:

  1. Ja również jestem absolwentem, jednocześnie odetchnąłem z ulgą i się zasmuciłem, że coś się skończyło, świetne zdjęcia pozdrawiam :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/2016/05/fatum.html

    ReplyDelete