02/06/2017

PHOTO DIARY: MAY

May was a really good and special month, because I started preparations for big, really big changes in my life. Another dreams came true, so I'm so happy because of it and that's why big changes are coming. I can't wait to tell you about it. Make sure you're following me on my Instagram (@lovehugsandoreo) , I'm pretty sure I'll show some of it there. In next photo diary post you'll see what has changed. I'm gonna make some vlogs so also subscribe my YouTube channel (vogue&voyage). I hope your May was as good as mine and your goals have been reached and your dreams came true. :)

Maj był naprawdę dobrym i wyjątkowym miesiącem, bo zaczęłam przygotowania do wielkich, naprawdę wielkich zmian w moim życiu. Moje kolejne marzenia się spełniły, więc jestem naprawdę szczęśliwa i też z tego powodu nadchodzą wielki zmiany. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła Wam o tym wszystkim opowiedzieć. Jeśli wciąż tego nie robicie to zaobserwujcie mnie na Instagramie (@lovehugsandoreo), bo możliwe, że tam coś pokażę. W kolejnym poście z serii photo diary pokażę Wam co uległo zmianie, a także planuję nagrać vlogi, więc zasubskrybujcie mój kanał na YouTube (vogue&voyage). Mam nadzieję, że Wasz maj był tak dobry jak mój, Wasze cele zostały osiągnięte i Wasze marzenia się spełniły. 









Vlog, z otwarcia sezonu nawigacyjnego w szkole, której jestem już absolwentką możecie zobaczyć tutaj: 





1 & 4 In May I decided to cut my hair off. I donated them to the charity Rak'n'roll, which made a wig for women, who's fighting with cancer. I donated 42 centimetre and I feel great in my haircut! If you'd like to know more about donating hair or how to help check out english charity Little Princess Trust website: http://www.littleprincesses.org.uk
2. Don't worry - she may look like she's paralysed, but she's more than fine :) 3. Spring! 
1. i 4. W maju postanowiłam ściąć włosy i oddać je na fundację Rak'n'Roll w ramach akcji Daj włos, która zrobi z nich perukę, dla jednej z kobiet walczących z rakiem. Oddałam 42 centymetry! W krótkich włosach czuję się jak nowonarodzona. Jeśli też chciałabyś pomóc wejdź na stronę fundacji: http://www.raknroll.pl, z której dowiesz się wszystkich szczegółów. 
2. Spokojnie, mimo że Nabu wygląda jakby dostała paraliżu - wszystko z nią w porządku. :) 3. Wiosna pełną parą!

2 comments: