17/07/2017

FALL IN LOVE WITH... ABERYSTWYTH, WALES


Few years ago I fell in love with Wales. Few days ago I fell in love again. This time I visited Aberystwyth - a small town on the west coast. I'm kind of sea girl - I always wanted to live by the sea and I hope one day this dream come true.
Aberystwyth is known as a tourist and student's town. There are ruins of the castle and building of the  Old College, a lot of small streets, beautiful tenant houses, harbour and stunning views. It's not one of this fancy seaside cities. For me it's a village by the sea, there is serenity and quiet (only noise make seagulls and waves), so it's perfect place for chill out and rest mind.
People on Wales are nice. British people are nice as an nation, but people on Wales are even nicer. If you're asking them about anything they'll answer you with a smile on their faces and if they don't know the answer they'll get to know. 
Below the photos you can find a short vlog from Aberystwyth - I hope you like it!

Kilka lat temu zakochałam się w Walii. Kilka dni temu zakochałam się w niej na nowo. Tym razem odwiedziłam Aberystwyth - małe miasto na zachodnim wybrzeżu. Odkąd pamiętam ciągnie mnie do wody, zawsze chciałam mieszkać nad morzem i mam nadzieję, że pewnego dnia to marzenie się spełni. 
Aberystwyth jest znane jako miasto studencko-turystyczne. Znajdują się tutaj ruiny zamku oraz budynek Starego College'u, który powstał w drugiej połowie XIX wieku. Możecie tutaj spacerować uroczymi małymi uliczkami, podziwiać piękne i kolorowe kamienice położone nad brzegiem morza, w marinie przyglądać się żaglówkom oraz przesiadywać na plaży obserwując fale i słuchając morza i skrzeczących mew. Aber nie jest jednym z tych przereklamowanych nadmorskich kurortów - ja czułam się tutaj trochę jak na wsi (szczególnie w okolicach miejsca, w którym nocowaliśmy - gdy rano otworzyłam okno usłyszałam owcę!). Jeśli szukacie miejsca, w którym odnajdziecie ciszę i spokój to zdecydowanie polecam to miasto. 
Mieszkańcy Walii są niezwykle mili. Anglicy jako naród ogólnie są bardzo miłymi ludźmi, ale Walijczycy są jeszcze milsi. Jeśli zapytacie ich o cokolwiek odpowiedzą Wam z uśmiechem na twarzy, a jeśli nie znają odpowiedzi - szybko się dowiedzą.
Na końcu postu znajdziecie krótki vlog, który nakręciłam podczas pobytu w Aberystwyth - mam nadzieję, że się Wam spodoba!










Old college looks like Hogwart, isn't it?
Czy tylko mi budynek Starego College'u przypomina Hogwart?





7 comments:

  1. Wow, rzeczywiście jest tam świetnie! Nigdy nie byłam w Anglii, tym bardziej w Walii, ale to miejsce jest bajeczne <3

    ReplyDelete
  2. Jejku ale piękne miejsce aż zachciało się tam pojechać ;)
    Świetne zdjęcia !

    ReplyDelete
  3. Ale prześliczne zdjęcia *-* i super post :D nigdy nie byłam w Walii,ale ten post sprawił, że tak jak Ty , zakochałam się się tym miejscu *-* pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  4. Przepiękne miejsce <3 Chciałabym tam kiedyś pojechać <3
    Mój blog

    ReplyDelete
  5. Jeju, strasznie bym chciała zobaczyć Walię *.* Awesome photos ♥
    Zapraszam na nowy post :) karolinaiwaniec.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Przepiękne widoki, mam nadzieję że uda mi się kiedyś tam jeszcze wrócić:)

    ReplyDelete
  7. pięknie!!!

    ReplyDelete